Toshiba a anunțat lansarea unei noi baterii de litiu-ion de ultimă generație, destinată utilizării în vehiculele electrice, iar bateria are potențialul de a revoluționa piața masinilor electrice.
Noua baterie utilizează un nou material anod care promite că va permite unui automobil electric să călătorească 320 km la o reîncărcare foarte rapidă de 6 minute. Aceasta este de trei ori mai rapida decât la bateriile curente.
Noul material anod utilizat în baterie este un oxid de titan de niobiu care este capabil să asigure dublul capacității anodului utilizat în bateriile litiu-ion curente. Anodul utilizat în prezent este pe baza de grafit. Noua baterie oferă atât densitate mai mare de energie, cât și încărcare foarte rapidă, iar noul anod este mai puțin probabil să sufere din cauza depunerii de oxid de litiu în timpul încărcării rapide.
Această problemă este o cauză a degradării bateriei și a scurtcircuitului intern. Noua baterie face parte din linia SCiB a Toshiba, iar linia este utilizată în prezent în aplicații industriale și de infrastructură în interiorul autoturismelor, autobuzelor, vagoanelor, ascensoarelor și centralelor electrice. Noua baterie Toshiba folosește o metodă de proprietate pentru sintetizarea și distrugerea cristalelor de oxid de titan de niobiu și depozitarea mai eficientă a ionilor de litiu în structura cristalului din interiorul bateriei.
Toshiba testează o baterie prototip 50Ah și a reușit să demonstreze că bateria reține ciclul de viață lung, funcționarea la temperatură joasă și siguranța, împreună cu reîncărcarea rapidă a SCiB-ului curent. Densitatea de energie a volumului este de două ori mai mare decât cea a SCiB-ului actual.
Toshiba spune că SCiB de generație următoare este capabilă să mențină 90% din capacitatea sa inițială după 5000 de cicluri de încărcare / descărcare. Încărcarea rapidă se poate face la temperaturi de până la -10 ° C în numai zece minute. Planurile sunt de a comercializa noua baterie în anul fiscal 2019.
Sursa: Toshiba
Noua baterie utilizează un nou material anod care promite că va permite unui automobil electric să călătorească 320 km la o reîncărcare foarte rapidă de 6 minute. Aceasta este de trei ori mai rapida decât la bateriile curente.
Noul material anod utilizat în baterie este un oxid de titan de niobiu care este capabil să asigure dublul capacității anodului utilizat în bateriile litiu-ion curente. Anodul utilizat în prezent este pe baza de grafit. Noua baterie oferă atât densitate mai mare de energie, cât și încărcare foarte rapidă, iar noul anod este mai puțin probabil să sufere din cauza depunerii de oxid de litiu în timpul încărcării rapide.
Această problemă este o cauză a degradării bateriei și a scurtcircuitului intern. Noua baterie face parte din linia SCiB a Toshiba, iar linia este utilizată în prezent în aplicații industriale și de infrastructură în interiorul autoturismelor, autobuzelor, vagoanelor, ascensoarelor și centralelor electrice. Noua baterie Toshiba folosește o metodă de proprietate pentru sintetizarea și distrugerea cristalelor de oxid de titan de niobiu și depozitarea mai eficientă a ionilor de litiu în structura cristalului din interiorul bateriei.
Toshiba testează o baterie prototip 50Ah și a reușit să demonstreze că bateria reține ciclul de viață lung, funcționarea la temperatură joasă și siguranța, împreună cu reîncărcarea rapidă a SCiB-ului curent. Densitatea de energie a volumului este de două ori mai mare decât cea a SCiB-ului actual.
Toshiba spune că SCiB de generație următoare este capabilă să mențină 90% din capacitatea sa inițială după 5000 de cicluri de încărcare / descărcare. Încărcarea rapidă se poate face la temperaturi de până la -10 ° C în numai zece minute. Planurile sunt de a comercializa noua baterie în anul fiscal 2019.
Sursa: Toshiba
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu